Monday, April 16, 2007

SELAMAT DATANG

ASSALAMMUALAIKUM WBT DAN SALAM SEJAHTERA


Pertama-tama saya ingin merakamkan ucapan syukur alhamdulilah ke hadrat Allah SWT kerana dengan limpah kurniaNya dapat saya menyiapkan blog bagi KELAB PENYOKONG MUDA KELANTAN.Mungkin ramai tertanya-tanya bilakah wujudnya kelab seumpama ini di Kelantan khususnya dan di Malaysia amnya. Lahirnya kelab ini atas kesedaran beberapa orang muda yang mana saya salah seorang daripadanya.
Objektif utama penubuhan kelab ini adalah untuk mengumpul semua warga muda Kelantan yang telah mencapai umur 21 tahun ke atas. Kumpulan ini merupakan aset yang amat penting kerana mereka inilah yang akan menjadi pemimpin dimasa hadapan.
Adalah matlamat kami agar warga muda Kelantan yang menyertai kelab ini, merupakan mereka yang prihatin dengan perkembangan dan masa depan negeri Kelantan. Kami mahukan warga muda Kelantan yang tidak mudah "dibeli" dengan wang bagi menyertai apa-apa program dan tidak mudah "dibeli" undinya di dalam pilihanraya.
Setakat ini, keahlian kelab ini adalah seramai 1500 orang yang datang dari semua daerah di Kelantan. Kami di dalam proses mengembangkan lagi keahlian kelab ini kepada warga muda Kelantan yang berumur di antara 21 hingga 35 tahun. Biarlah kami bermula dengan bilangan yang kecil, namun kualiti ahli kami terjamin.
Kepada sesiapa yang inginkan maklumat lanjut berkenaan kelab ini, bolehlah menghubungi (ger1007@hotmail.com).

Sekian, terima kasih

"DARI KELANTAN, KERANA KELANTAN, UNTUK KELANTAN"

No comments: